lördag, april 13, 2013

Vad är det för en dag idag?



Sitter med ett glas Pepsi och en skål med skruvar framför datorn just nu, men ska bege mig till fåtöljen och tvn snart.

Idag så har jag och sambon hjälpt min mamma och pappa lite, vi har plockat brädor och sten. Snacka om att det tar på krafterna, så ikväll somnar jag gott! Men inte ännu på ett tag, ikväll har jag sf! (SamboFritt!) Då han är i väg på cursing i Emmaboda med ett par grabbar, så var hemma hos föräldrarna på middag och senare kikade in hos en kompis som har "vinprovning". (Dvs fest) Men nu så blir det nog en film som jag haft med mig från jobbet.

Idag blev man även bjuden på tårta av brodern min, för ni har väll inte missat att det är Tårtans Dag idag?

Bild lånad från google.se

1 kommentar:

  1. Svar: kul att du ville vara med i veckans blogg! En vinnare är nu publicerad så gå in och se om det blev du annars passa på att anmäl dig till den nya tävlingen och få en nya chans:)
    http://www.domkallarmighannes.com/2013/04/veckans-blogg_14.html Kram Joanna

    SvaraRadera