onsdag, april 24, 2013

Jenny testar: MySugr app!

Har (Äntligen!) hittat en diabetesapp på svenska! Där man kan lägga in sina värden och hålla logg på vad man äter och gör. Tror denna kommer vara kanon, appen heter MySugr och kostar inget. Det finns vissa funktioner i appen som man kan betala för eller, detta är bra! Man kan spela till sig dessa funktioner genom att göra utmaningar så som att ta ett vist antal värden under ett dygn. Detta tycker jag är kanon med utmaningar, då blir det ju roligt samtidigt. Appen går att använda till både Smartphone och Android, antingen söker ni på MySugr eller så kan ni hämta hem appen här. (Endast Iphone)


Så nu hoppas jag att det blir någon ordning på saker och ting med värderna, då jag har haft dessa "dagböcker" men de är ju så fruktansvärt tråkiga! Och de kommer bara bort hela tiden! Så jag tror detta kommer passa mig mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar