söndag, april 21, 2013

En veckas semester?

Då var veckan slut igen och en ny börjas på imorgon! Denna veckan som kommer kommer jag få mycket gjort i trädgården, då jag endast jobbar på onsdag och torsdag. Skulle ju jobbat i morgon men fick ta ledigt, ska in till sjukhusen på ögonkoll. Så blind medel i ögonen och se suddigt stor del av dagen! Kommer se suddigt redan när jag kommer dit då jag har fått en tidig tid, klockan 8! Det är tur att jag inte får köra bil iallafall, min kära sambo har tagit ledigt med så han får köra mig!

Efter sjukhuset ska det köpas färg till mina pallkragar som jag har fått av en vän. Så snart kan jag börja så på redigt här hemma!

Just det, denna veckan kommer sambons föräldrar hit med. Var ett tag sen man träffade dom nu känns det som, så det ska bli roligt! Höra om hans mammas utlandsresa, ska bli spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar