tisdag, april 02, 2013

The end..

Sitter här i min sköna fåtölj med min lilla Siri i knät. Hon är ju inte alls som kattungar ska vara, läste att kattungar är mest aktiva på morgonen och på kvällen. Men hon är inte alls pigg på kvällarna, då ligger hon ju nästan och sover i knät på mig. Men det gör inte mig något!

Ikväll till middag fick det bli en kyckling gryta med grönsaker i ugnen. I morgon blir det vanlig mat igen då min sambo (och jag fast det säger vi inte högt!) saknar brödet och potatis. Men vem vet, vi kanske kör detta nån gång mer. Vi har ju faktiskt gjort detta i ett par veckor nu, då vi inte har ätit varken läsk eller godis! Vilket vi kommer att fortsätta med, fast någon gång måste man få unna sig med!

Men bloggen läggs inte ner för detta! Kommer fortfarande lägga ut recept och annat roligt, så hoppas ni fortsätter att titta in titt som tätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar