torsdag, april 25, 2013

Bra dag!

Idag har det varit en sån dära bra dag! Vaknade 5.30 imorse då jag öppnade på jobbet, pigg! Det är ju väldigt ovanligt kan jag ju säga! Haha. Allt gick som det skulle på jobbet, åkte sen hem och bytte om och vidare till en mässa för PRO som mamma var med på. Så hjälpte henne sälja lite salvor och grejer, vi fick även se PROs dansgrupp. Små fnittrade lite när jag tänkte mig mamma och pappa som två pensionärer som va med i dansgrupper och annat, haha. Men det dröjer ju ett tag till tills dess.

Nu på kvällen så har vi varit hos en kompis och kollat på "Mammas Pojkar", ja rolig var det ju helt klart. Men någon handling hade den ju kanske inte direkt, den kunde dom ju ha gjort lite bättre. Det räcker inte redigt med en masa skämt.

Nej nu ska jag sova, i morgon blir det eventuellt en tripp till den stora staden Kalmar. Måste ha ett par nya skor då mina har gått sönder, suck...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar