tisdag, april 23, 2013

Försenat inlägg

Jaha igår blev man bestulen på telefonen av sin sambo, så berättar om gårdagen idag då. Jag var ju på sjukhuset igår hos ögonläkaren. Kollat mina ögon om det skett några diabetesförändringar, det hade de gjort på höger öga och lite på vänster. Så blir väll till att kanske gå till synsam med då. Jag ser ju lite suddigt på långt håll. Men igår var det hemskt vad suddigt jag såg! Haha fick ju droppar i ögonen och de svider ju bara som den! Sen ser man ju inge vidare efter det. Haha sambon förklarade att jag hade pupiller som 5 kronor när han pratade med en kompis i telefonen, haha.

Senare åkte vi till bauhause och biltema för att handla lite färg som jag senare målade mina pallkragar i. Ska måla en gång till idag sen är dom klara med!

Till lunch tog jag och sambon och lyxade till det med ett besök på Kina restaurangen. Gott! Men vad mätt man blir efter det. Är ju helt sjukt att man bara kan tycka i sig all mat, men gott var det!

Senare stack sambon till jobbet och jag började måla i mina solbrillor. Det var ju stor sol här hemma så fick gå in rätt snabbt då ögonen är känsliga efter de där svidande dropparna!

På kvällen så blev det födelsedags fika hos min bror som fyllde 24 år! Så blev där en stund och sen senare hem till sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar