söndag, april 14, 2013

Helt slut...

Idag har det varit mycket känns det som för att ha sovit till klockan 11. Idag så har jag och sambon eldat lite här hemma, vi har sågat ner lite träd. Så var en massa smågrenar och kottar som vi eldade. Skönt att bli av med det, dock finns det lite kvar men det ser redan mycket bättre ut!

Sen så planterade jag lite här hemma med. Fick bli lite blommor, majs, rädisor, morötter och palsternacka. Så nu antingen denna veckan eller nästa blir det att fixa ett trädgårdsland här hemma. Ska få några pallkragar utav en kompis som ska fyllas med jord. Kommer bli kanon fint! Hoppas bara det växer med!

Senare så åkte jag och sambon på en date till Harrys i Borgholm på pizza buffé med bowling, för endast 99 kronor per person! Kanon billigt! Dock ska dom nog sluta med det snart då värmen och gästerna kommer till våran ö. Men det är roligt att dom har detta på vintern så inte allt dör ut! Det slutade med att sambon vann bowlingen, men första serien som vi spelade vann jag! Helt otroligt, jag hade 20 poäng mer då jag slog en strike! Som jag annars aldrig brukar slå! Så stolt!

Men nu är det dags att sova lite igen, ny vecka. Den veckan som jag jobbar helg, men den går nog snabbt den med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar