söndag, april 07, 2013

Ny vecka igen!

Då var det dags för skönhetssömnen igen då, varför ska helgen gå så jädra fort?! Givetvis med undantag den helgen som man jobbar, men ska man få in något till hushållet får man jobba! Ska faktiskt bli lite roligt att gå till jobbet i morgon, får ju träffa de Goa arbetskamraterna! Det blir mycket roligare att gå till ett jobb där man kan skoja och ha sig lite lagom än till ett där man inte kan det, har en gång haft ett sådant arbete. Det var faktiskt i Karlshamn när vi bodde där, i en fiskbutik/gatukök med fiskrätter bara. Där var alla riktigt otrevliga, usch glad att jag slapp det stället fort som tusan!

Men då så, imorgon blir det jobb och sen ska jag börja sy lite gardiner faktiskt. Mamma och pappa var på IKEA idag så jag skickade lite bud på tyg som jag spanat in, det kommer bli skit snyggt!

Så jag säger nu god natt på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar