måndag, april 15, 2013

Ajajaj!

Usch idag vart det inget roligt väder, ja eller inte helt iallafall. Får väll inte klaga på våra 12 +grader men solen som inte tittade fram idag får jag klaga på! Hoppas på sol i morgon på min lediga tisdag istället. Har inte redigt bestämt mig för vad jag ska göra, kanske skulle man förbereda mitt lilla trädgårdsland? Beroendet på vädret.

Fick plåstra om min hand idag, katten rev mig ju mellan tummen och pekfingret för ett tag sen. Så nu börjar det ju läka, men då blir det ju torrt och man börjar dra bort torrt skin. Ja, jag vet att man inte får göra det. Men det bara händer! Så drog för långt så kom på det att om jag har något för såret så pillar jag inte på det, sen så svider det inte lika mycket heller. Först tänkte jag ta ett vanligt plåster men det åker ju bara, av så jag drog till med det bästa jag har!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar