tisdag, februari 25, 2014

"Vi ska sy och vi ska klippa"

Nu ska jag visa upp något som jag blev väldigt förvånad utav mig själv! Jag fick ett par jeans som älsklingen inte kunde ha längre pga. ett stort hål i dom, jag har ju letat som en tog efter en jeans jacka. Men förstod att en jacka är lite svårt för mig att sy, så gjorde en väst. Tänkte att det gör ju inget som den inte blir bra iom att byxorna ändå skulle slängas, men snacka om att jag blev paff av hur den blev! Tycker den blev kanon, eller vad säger ni?


Hade en väst sen innan så tog det som mall fast gjorde den kortare då jag vill ha en sådan, men just nu kanske den är lite tråkig så tänkte sätta dit ett spänne och ett band på den. På ryggen typ längst ner, eller så ska jag ta ett sådant stryk-på märke. Har inte redigt bestämt mig ännu, men det lutar mer åt spännet faktiskt. 

3 kommentarer:

  1. Vad duktigt! Det hade jag aldrig klarat :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, haha ja det var lite klurigt. Tog typ 3 timmar!! Men så nöjd! :D

      Radera
    2. Det var ju inte så länge! Förstår att du är nöjd :)

      Radera