tisdag, mars 04, 2014

Så snyggt

Då har min kära bror varit på besökt och hjälpt mig med att såga lite, han sågade två bänkskivor till mig innan som är i min garderob men den ena var alldeles för lång. Så den kortade han av idag, det blir så snyggt i min Walk-In-Closet! Dock gillar jag INTE färgen på väggen, den har jag lust att måla om. Men då måste jag ju nästa sätta in nytt golv med, för det matchar ju med väggen. Men det lär ju inte hända, alldeles för jobbigt, men man vet aldrig. Det kanske sker det med någon dag! Skulle vilja har ljus gult, det tycker jag är snyggt. Eller citron gult som det heter i filmen "Drömkåken", haha!


Ska köpa lister sa han med att sätta på kanterna så jag slapp de där fula ljusa trälinjen, så får väl ta det nästa gång jag besöker Kalmar. Sen är det inte mycket kvar i det rummet, ett skynke behöver jag där kläderna hänger på andra sidan, en matta och något mer att hänga på väggen. Sen är det färdigt, om man bortser från färgen på väggarna och golvet då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar