torsdag, februari 13, 2014

Snart så!

Så nu börjar jag nog att lära mig detta med Android,  fast är fortfarande mycket som jag måste kolla upp. Haha är ju inte så haj på Android då jag äger en Iphone!  Men det ska nog gå detta med. Har lyckats ta en bild med på plattan men kan inte få det till att lägga in den! Det kan jag ju bli tokig på! Men men får ta och gå upp till datorn sen.

Jaha imorgon så är det ju alla hjärtans dag, här ska jag nog ge mig på att baka en rulltårta igen, jag ska lyckas! Skam den som ger sig. Sen så har jag handlat något till min älskling med, men det kan jag inte skriva här ännu. Vet inte om han ibland tittar in här!

Till helgen så var det först tänkt att det skulle vara fest här hemma, men vi ska iväg på lördag över dagen för att hämta våran nya bil! Vi ska ju ta över svärföräldrarnas KIA, ska bli skönt. Då kan vi sälja våran SEAT för den är rätt dyr att ha faktiskt.

Nä nu blir det att ta tag i disken, även om jag inte är så himla sugen på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar