söndag, februari 09, 2014

22 + 1

Så då var min födelsedag ännu ett år över! Ja vad ska man säga, födelsedagar är inte lika roliga som de va förr tycker jag. Va väl en helt vanlig dag, bara att man fick lite presenter då!

På jobbet i fredags så bjöd jag på en smörgåstårta som jag köpte på ICA, skulle varit en hemma bakad tårta men jag blev inte så nöjd med den så köpte annat istället! De på jobbet hade köpt mig en present med! Så det var ju roligt. fick en lite ljuslykta med en kaktus i form av ett hjärta, jättefin är den! Haha som vanligt så avslöjar en av personalen vart de köpt den så vill ni ha en likadan så hittar ni den här! Sen hemma så åt vi en liten tårta som jag bakade, haha vacker kan jag ju inte påstå att den är men den va god iallafall!. Älsklingen min hade inte fått hem min present ännu sa han men den skulle komma i morgon så det ska bli spännande och se vad det kan vara! Jag har mina funderingar men vi får se!


Sen igår kom mamma, pappa, min storebror och hans tjej över på lite smörgåstårta med. Utav dem fick jag en Jamie Oliver stekpanna! Som jag var med och valde ut, de är kanon dom stekpannorna! Sen så gillar jag Jamie Oliver med, han är jätterolig att titta på tycker jag. Sen så stack vi vidare till en liten fest, haha när vi steg in så började alla sjunga för mig. Det var ju lite roligt faktiskt, men nu så är det över. Lite skönt faktiskt, då slipper man få en massa ljud från Facebook på telefonen av en massa folk som skriver till en! Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar