måndag, februari 03, 2014

Uppdatering

Nu var det ett tag sen sist... Igen. Jag antar att jag är en så kallad "period bloggare", haha. Jaja ni som orkar med mig orkar ju med mig!

Ja vad har hänt sen sist, mina diabetes värden har blivit höga. Så nu kämpar jag på som bara den att få ner de! Lite komiskt dock, fick återbesök redan efter 2 veckor när det mitt HBA1C låg på 94. Skrev ner värden före och efter, vad jag åt och om det blev någon typ av motion. Allt såg ju perfekt ut i mina ögon. Det tyckte doktorn med, delvis. Nu var det inte värdena de var fel på utan att jag åt för lite. Tyckte hon, jag som då känner mig själv vet att jag inte direkt är en stor ätare. Utan äter tills jag blir lagom mätt, utom när det är kroppkakor då förstås! Så ja, aldrig är det nog perfekt!

Nu i helgen har svärföräldrarna varit på besök, samt sambons syster. Hon är make up artist och har nu utbildat sig inom 3D kosmetika tatuering, då vid området ögonbryn. Hon hade med sig detta då, först var jag lite skraj att göra det då jag är väldigt rädd över hur det ser ut på mig med färg och form. Då detta håller 1- 1 1/2 år. Men jag tog fram modet och gjorde det. Snacka om att det sved! Men ska man vara fin får man lida pin! Berättar mer om det i morgon då jag börjar somna till nu! God natt på er alla som orkar med mig denna perioden! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar