fredag, februari 21, 2014

Äntligen helg!

Woho då var det helg igen, sitter just nu vid tvn och kollar på "Moonshiners". Det är rätt roligt och intressant att kolla på, får se hur det går till. Eller rättare sagt det olagliga sättet, jag kan ju tycka att det är rätt konstigt att det ska vara olagligt.  Jag menar liksom att det är ju inte olagligt att baka en sockerkaka som man kan köpa i affären men det är väll bara för att de har ensamrätt på spriten. Men men är det så så är det ju så.

Idag så fyller min kära vän Isa år! Stort grattis till dig Isa! Sen så fyller även Micke år idag med, så grattis till Micke med! Får ta å fira dom någon dag/kväll. Det ser man ju framemot!

I helgen så blir det att fixa lite här hemma, vi sks köra ett lass till Kalleguta och sen blir det att tvätta lite. Sen får vi se vad helgen har att erbjuda. Eventuellt kan det bli bio på söndag, men vi får se. Hoppas det fördet va lääänge sen vi var på bio och det är ju så mysigt, käka ute och se på film.

Lyckades skada mig förut med, i duschen. Jag fattar inte redigt hur jag lyckas med saker och ting, jag skar mig ju inte på en rakhyvel precis utan på schampohyllan. Så jag har ett rätt så stort pår på lillfingret som gör jätteont, sen ett blåmärke på det. Aj säger jag bara....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar