måndag, februari 03, 2014

Kosmetisk tatuering - 3D Ögonbryn

Så då har jag fixat och donat här hemma klart, så tänkte visa er mina nya bryn som sambons syster gjorde på mig nu i helgen. Så här ser det ut.


Det går till som så att man med en "skalpell" (vet ej om den kallas så men jag säger det!) Gör små snitt i huden och sen masserar in färg, det blir en tatuering. Dock inte samma tatuering som man gör hos tatuerare då denna inte sitter i hela livet utan håller ca 1-2 år, håller säkert längre beroende på hur man sköter det efteråt. Rätt bra för oss som inte har några bryn, som jag!

Haha men det blir lite ovant i början när man ser sig själv i spegeln, för jag är inte direkt van att se mina ögonbryn så tydligt! Men det blir väldigt fint, nu har ju jag inte haft det så länge. Bara 2 dagar så färgen kommer att blekna lite, sen ska jag på återbesök om 4-6 veckor och fylla i om det behövs. Detta går inte bara att göra ögonbryn utan finns med eyeliner och läppar, finns säkert mer man kan göra men det är de jag vet om iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar