måndag, februari 03, 2014

Dagens händelser

Då var det snart dax att tvätta och smörja mina bryn och sedan ta sin skönhetssömn. Vi sitter just nu och tittar på Morgan & Ola-Conny som är ute och reser igen. Ja ibland undrar man om de verkligen är så dumma som de verkar, jag hoppas ju att det bara är tillgjort! För deras skull, haha.

Idag så var jag och kollade ögonen till körkortet som jag måste skicka in, för att behålla det. Detta görs då iom att jag har diabetes. Hon sa att jag låg  på gränsen till glasögon, men behövde inte ha det. Jag ser ju lite halv dåligt på långt håll, får se om det blir glasögon eller inte. Blir det för jobbigt så får jag inskaffa det! Efter det blev det lite fotvård hos mamma då hon hade en ledig tid, såå skönt!

Imorgon ska jag och mamma iväg på lite mys, vi ska göra en ansiktsrengörning och fixa håret med klipp och färg. Så vi får se hur jag ser ut i morgon! Nä nu är det snart slut här på tvn så jag säger god natt till er där ute i den stora vida världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar