måndag, februari 10, 2014

Beställt från ellos

Jag fick ju 500 kronor av mormor och morfar på posten i fredags, så jag bestämde mig för att köpa en väska som jag tittat på länge. Dock så var detta på ellos, just på den sidan så brukar det inte vara mycket som jag hittar som jag tycker är snyggt men jag hittade lite iallafall! Så detta har jag precis skickat iväg en beställning på.


Linnet hittar ni här, 89,50 kronor.
Väskan hittar ni här, 279 kronor.
Jeansleggings hittar ni här, 199 kronor.

Linnet har axelband som man kan ta bort om man vill det, de kommer nog jag göra. För det var supersnyggt! Sen byxorna är i Caprilängd så det är inte långa leggings, det är ju snyggt nu när våren är på väg. Sen så har de en rabattkod som man får den dyraste varan 40 % på, det gillar vi! Skriv bara in denna koden, så får ni fri frakt + 40 % på dyraste varan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar