fredag, mars 07, 2014

Nya kompisar i akvariet!

God morgon, japp jag är uppe så här tidigt på min lediga dag! Lika bra att stiga upp när älsklingen går upp så de blir något gjort här hemma.

I söndags så kom älsklingen hem med en ny "liten" kompis till akvariet, en Segelfenspleco på 24 cm! Haha han såg lite små äcklig ut i början faktiskt men gud så fin han är med fenorna utfällda, kolla bara bilden!

Sen igår så fick jag lite fisk av en kompis bror med som skulle skaffa nya som inte passade de han hade nu, så fick 4 stora fina Scalarer och en Praktbotian. De är så fina, så det tackar jag så himla mycket för!


Måste ta tag i min bakgrund med, har ritat hur den ska se ut. Så ska jag bara beställa den med, till en 3D bakgrund då alltså. Så vad tror ni om något sånt här till dom?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar