fredag, mars 14, 2014

2 veckor kvar

Så äntligen har jag tagit mig i kragen och gått till en optiker, om 2 veckor så blir det glasögon för mig. Ska bli så skönt att se redigt igen! Var ju i Borgholm för körkortskoll, där sa de då att jag låg på gränsen till glasögon så det behövdes inte om jag inte ville. I Färjestaden så sa hon att jag verkligen skulle ha det, iallafall när jag kör bil. Så det ska bli riktigt skönt.

Äntligen helg med, så skönt. Dock så kommer det gå hur fort som helst, vi ska nämligen greja med våran framtida gräsmatta. Vi ska måla telefonstolpar som älsklingen är och hämtar just nu som ska ligga runtom, sen blir det att plocka sten och grenar som ligger överallt och sen då sätta stolparna på plats. Det ska faktisk bli roligt, roligt att det händer något på den fronten, för vi vill ju ha en fin gräsmatta till sommaren!

Har börjat nöta en ny serie med, "The Walking Dead", så himla bra! Fast ibland blir det lite läskigt. Då det är zombies som äter på människor och lite annat. Är inne på säsong 3 av 4 just nu, så det kommer ju bli lite tråkigt när det är slut. Men hoppas på flera säsonger sen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar