lördag, mars 22, 2014

I can see!

Woho äntligen har jag fått hem mina glasögon, nu ser jag igen! Dock är det lite ovant men det går nog över rätt så snabbt! Idag slipper jag att laga middag för vi ska nämligen till mamma och pappa och käka middag. Skönt, slipper det bli mer disk än va det redan är där nere i köket. Haha.



Nä nu tänkte jag faktiskt ta och vila mig en stund för är super trött, har vaknat ett antal par gånger i natt och haft hostattacker. Så snacka om jag var trött i morse eller när jag skulle till jobbet, så idag har det varit lite sisådär tycker jag. I morse mådde jag inte alls bra, nu är det bättre bara att jag är trött. Så fick köpa mig lite hostmedicin idag med, köpte Bisolvon med jordgubbssmak. Tycker inte om den vanliga så jag använder den som barn tycker om, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar