tisdag, mars 18, 2014

skitväder

Jahopp, skitväder idag med. Fast idag blåser det ju inte som de gjorde igår, nä idag regnar det istället. Så blir ingen uteaktivitet idag. Eller jo en sak har jag ju gjort, va och lämnade bilen idag hos Vianor, för att ställa in hjulen tror jag det var. Haha ingen aning. Så det skulle ta 1 timme så då gick jag till stan och kollade lite, var först inne på Lavendel och kollade på kläder, sen gick jag till biblioteket en sväng och sist köpte jag smyckeswire. Så jag kan börja pilla med det igen, men va dyrt! Tog två påsar med smyckeswire 3 m 25 kronor/påsen, sen hittade jag 3 stycken stora fina pärlor för 54 kronor! Nästa gång så ska jag definitivt köpa på nätet där det är mycket, mycket billigare.

Nähä i detta regnväder så ska jag nog ta och se ett avsnitt av "The Walking Dead", är på säsong 4 just nu. Tänkte jag skulle hinna upp till det avsnittet som går på tvn, lite bättre bild på tvn än på datorn/plattan tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar