fredag, mars 21, 2014

Sömnig..

Idag blev det till att jobba, dels för att man inte har råd att vara hemma sjuk när man har 50% tjänst. Sen så för att chefen skulle bli glad igen, förhoppningsvis. Men hade jag fått välja hade jag varit hemma idag med faktiskt, ont i halsen och hosta som smärtar är inge roligt!

Imorgon blir det jobb igen, men bara 3 timmar. Sen ska jag vidare till Färjestaden och hämta mina glasögon! Japp de ringde i torsdags och sa att de hade kommit, så det blev jag ju glad för. Ska bli så skönt att få på sig dom och se bättre! Men kommer väl bli lite ovant i början men de är det värt de!

Nä nu ska jag gå och göra min sambo sällskap i sängen, han låg redan och sov när jag kom hem kl 19,30. Han var trött idag sa han, hoppas jag inte har smittat honom bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar