lördag, mars 30, 2013

Frukost och lunch!

Idag fick det bli som det blev, åt ingen redig frukost så köpte med mig en sallad från ica. Jag ska då inte åka till affären igen förrens på tisdag säger jag bara! Allt folk som inte vet hur man parkerar, jag förstår inte. Det behöver inte vara 1 ½ meters avstånd! Men jag hittade en plats men kan inte öppna dörren då det står en gubbe som håller upp en bildörr och pratar med personen i bilen, jag öppnar dörren lite och säger "ursäkta mig" 3 gånger. Jag vet att han såg att jag körde in på parkeringsplatsen som han tittade på mig. Tillslut blev jag så arg så jag smällde igen dörren och då vände han sig om, jag blir tokig! Men som tur väl så hittade jag en annan plats. Helt otroligt, men nåja jag fick det jag skulle ha och kom hem tillslut.


Ska få fika besök här senare så håller på att baka lite, så recept kommer upp senare. Men här är en lite förtitt på vad jag gör för något!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar