torsdag, mars 28, 2013

Diss!

Jag gillar inte bloggers app till IPhone! Den funkar ju inte, ibland vill den inte publicera inlägg som man skriver så får väll köra 2 inlägg i ett nu då. Fixa detta problem tack!

Till lunch idag fick det bli rester av laxburgaren med keso och makrill, makrill är ju bara så gott. Men inget slår en rostad macka med makrill på, mums säger jag bara! Måste baka lite rost bröd!

Va hos mamma och fick skön fotvård och lite andra stuff. Bland annat ett aloe vera schampo som jag ska testa, är bra för håret och hårbottnen. Så det ska bli spännande.

Till middag idag skulle det ha varit fylld abugine men sambon hade visst ingen lust att laga mat till oss idag, så jag fick göra mig en smoothie istället. Denna gillade jag väldigt mycket i konsistensen, men fick ta mango igen för hade visst inga andra bär i frysen. Tycker att det blir lite konstig sträv smak på den, men denna är tjock och fin. Här har ni receptet.

• 1 dl grädde
• 1 ägg
• 2 dl yoghurt
• 1 ½ dl frusen bär
• ½ tsk vanilj pulver

Mixa allt och njut!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar