fredag, april 11, 2014

Vilken kväll!

Wow säger jag bara! Igår hände något som inte händer allt för ofta kan jag lova! Medans jag va på jobbet och skulle ta en liten fika innan jag skulle börja plocka in grejerna för att stänga så surfade jag lite på datorn, fick för mig att kolla in Nelly rean. När jag kommer in där så ligger de ett par byxor först, de kostade i vanliga fall 1.200 kronor som hade 100 % rabatt! Tror aldrig att jag har beställt något så fort i hela mitt liv, haha. Klickade hem 2 st i Medium och 2 st i Large, är så svårt med att köpa byxor online tycker jag. Sen så har jag personer som kan ta de byxorna som inte passar mig, hoppas bara att jag får hem några. Ibland kan ju Nelly vara lite dumma med det där, att de skickar en annan vara om den tar slut. Så vi får se vad som kommer, hittade ingen bild iom att det tog slut rätt fort så han jag inte ta någon bild på det. Så ni får helt enkelt vänta tills de kommer hem! Så snacka om jag var överlycklig igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar