måndag, april 07, 2014

Shopping med mamma

God morgon alla, sitter just nu och väntar på att min kakdeg ska få vila klart i kylen. Håller på att baka mina kakor med nutella frosting, så goda! Sen så köpte mamma en kakstämpel till mig igår med så är ju så klart tvungen att testa den! Det står "made with love" på den och sen ett hjärta, ni får se sen när de är klara.

Igår så var jag och mamma inne i Kalmar igen, var lite som fattades i detta huset. Sen så blev det lite klädesplagg med på Cassels det blev en tjocktröja, en tjockare jacka, en jeans jacka och sen en jeans väst-skjorta. Sedan så gick vi in i Albrekts Guld inne på modehuset, fick ett halsband och örhängen utav mamma. Tack så mycket mamma <3 Efter det blev det Bauhaus och City gross, sedan hem.


Så här ser halsbandet ut, örhängena hittade
jag ingen bild på men är samma som hänget.


Nä nu är det dags att baka kakorna så jag hinner innan jag ska till tandläkaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar