tisdag, april 08, 2014

Mysväder

Vilket mysväder det är idag, regn och lite åska. Mysigt tycker jag om man nu inte hade planerat någon ute aktivitet, då hade det ju varit skitväder! Men jag hade inget planerat,som tur var.

Idag så har jag roat mig med disken, bakning och skickat iväg en beställning från ellos. Skickade ju efter ett par jeggings för inte så länge sedan därifrån som nu inte finns längre, så jag skickade efter ett par till. Som tur var fanns de kvar med! Passade på att klicka hem ett par jeans shorts med till sommaren, hittade även en rabattkod med. Så den delar jag med mig idag!

Jeggings hittar du här.
Jeansshortsen hittar du här.


Jag har ju beställt från ellos förut så jag är ju ingen ny kund men koden funkade iallafall, så bara tyck in den om du är ny kund eller inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar