måndag, april 28, 2014

Hänt sedan sist

Hallå alla igen, ja som sagt jag har ju mina udda bloggtider haha! Ja vad har hänt sen sist då?

Jo vi har stoppat ett fyllo som körde bil, jag säger bara en sak... IDIOT! Fattar inte att man kan ta nycklarna och sätta sig i bilen när man druckit hela dagen, nästa gånga jag ser människan ska han allt få höra, det värsta med denna situationen var den att min lillebror var ute och gick på samma väg. Idioten (som jag kallar han) körde som TUR väl inte på lillbrorsan, det ska han ju vara riktigt glad för. Hatar sådana personer, spelar ingen roll om hur viktigt det är att komma någon stans, för det är ju de taxin är till för!

Sen så har jag fått en present från min älskling med, en Nikon D3200! En systemkamera, är så sjukt glad och nöjd. Haha har fotat som en idiot nu haha, på bara 4 dagar har jag tagit 205 bilder. Haha på allt och inget, men är inte så värst bra på det men fick en kurs med i kamera paketet som jag ska gå för att lära mig om hur kameran fungerar. Så det ser jag framemot, här kommer lite bilder jag nu tagit!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar