torsdag, augusti 15, 2013

Le Grand Bleu - Juli

Så nu har jag testat mina saker från Le Grand Bleu glossybox. Tänkte ju ha lagt in en bild när jag fick den, men det hans inte med tyvärr men här kommer det lite nu!



1. ANATOMICALS - You Need A Blooming Shower  Gel
Jag fick 150 ml 79 kr/300 ml
En shower gel med doft av rosor, den luktar gott och gör det den ska. Göra mig ren! Bra att jag fick den för min andra var slut!


2. NAILS INC - Brook Streer Nail Polish
Jag fick 4 ml 149 kr/10 ml
Vilket snyggt lack! Jag älskar färgen, dock så fick man måla på 3 lager för att det skulle täcka riktigt. Men gud så snyggt!


3. GOLDWELL - Dualsenses Color Extra Rich 60sec Treatment
Jag fick 50 ml 183 kr/200 ml
En hårinpackning som jag älskar! Både doften och resultatet, denna ska jag nog inskaffa mig sen när denna är slut! Den kan jag rekomendera, håret blir mjukt och fint!


4. YOUNGBLOOD MINERAL COSMETICS - Mineral Lengthening Mascara
Jag fick 2,4 ml 295 kr/10 ml
Nä, denna var ingen hit. Fransarna blev smala och tråkiga, jag gillar när fransarna blir tjocka och fina så det ser ut som om man har något på dem. Så denna blev en diss.


5. BEAUTIBIRD - Fly High Activ Foot Gel
Jag fick Orginalprodukt 79 kr/75 ml
En fotkräm som kylde ner fötterna, när man tog på sin den så kylde den. Men satt man still så hände ingen men går man efter att man smörjt in sig så kylde den med. Kanon faktiskt men tyckte inte om konsistensen på den. lite rinnig för min stil men bra ändå.


Så av 5 produkter så blev jag bara missnöjd med 1, mascaran. Så det var en kanon första box. Roligt att få testa på saker men som man annars inte skulle köpa, får se vad som dyker ner i nästa box!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar