onsdag, augusti 28, 2013

Beställt lite från kakburken

God morgon! Mina macarons blev inte som jag ville så jag ska göra ett andra försök, men vill vänta tills mitt paket från kakburken kommer!!

Beställde lite pastafärger, de är lite bättre än den karamellfärgen man kan köpa i vanlig matbutik. Dessa var det som jag klickade hem!

Pea Green, 29 kr. Den hittar ni här.
Misty Mauve, 29 kr. Den hittar ni här.
Midnight Black, 29 kr. Den hittar ni här.

Sen klickade jag även hem en pulverfärg som jag blev nyfiken på. Sapphire Shimmer heter den och den kostade 53 kr. Den hittar ni här.


Ska bli spännande och roligt att få testa dessa! Skillnaden med karamellfärgen och pastafärger är att pastafärgen har starkare kulör, samt att den är i gelé form. Smeten blir inte kladdigare som den blir när man har i karamellfärgen. 

Sen fick jag även ett sms från glossybox igår! Så hoppas den kommer idag eller imorgon! Ska bli spännande att se vad som döljer sig i denna lådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar