söndag, augusti 04, 2013

Lammet & Grisen

Fick ingen glossybox i fredags, den han inte komma fram så får vänta tills i morgon. Surt, men den kommer ju iallafall! Vill bara att det ska gå fort tills i morgon!

Igår så var jag och älsklingen på Lammet & Grisen med två andra och käkade. Så gott kött de har! Dock kan jag inte redigt säga att deras biltillbehör är så himla gott, åker man dit så är det ju mest för köttet. Men de är ju ett sjukt pris de har. För två så kostar det 658 kronor Så dit åker man ju bara 1 gång om året liksom, iallafall vi som tjänar lagom med pengar. När vi väl var där igår så tänkte vi mysa till det ordentligt och beställde in en efterrätt som vi delade på, för lite vaniljglass, jordgubbar, två småsmå maränger och chokladsås så fick vi betala hela 99 kronor!!! Helt sjukt ju! Hur många glasspaket får man inte för 99 kronor?! Menmen, vill man mysa så vill man. Gott var det iallafall!



Ska senare iväg och jobba lite, får se om jag ska med kusinerna till strand i kväll med. Beror på om de skulle ut, men själv så förblir jag nykter då jag jobbar i morgon bitti. Blir bara ute en liten stund med dom. Just nu kikar jag lite på Nelly, bara för att det är roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar