fredag, januari 30, 2015

Test 1

Jag köpte för några veckor sedan en silikonform från Tradera som man använder till sugarpaste. Eller egentligen kan man nog använda den till ännu mer, jag jag kommer använda den med sugerpaste iallafall. Det är en form utav en liten bebis, eftersom min bror och hans tjej ska få en bebis så ska jag göra dekoration till dom. Tänkte baka en tårta sen när bebisen har kommit till världen. Så jag testade den idag och resultatet? Ja, en bebis blev det men tyckte att ansiktet blev lite lustigt. Men det är första försöket , så får öva lite mer. Men så här blev den iallafall. Snart dax att dra sig mot jobbet med, fredag = sluta tidigare! Istället för 23.15 så slutar jag 21.40 så fredagar är klart bäst!


På förmiddagen kom mamma och pappa över en stund på fika innan de skulle till Kalmar, dom ska handla lite till mammas nya lokal som snart är färdig. Pappa har renoverat den lite, det blir kanon. Mamma har eget företag, hon är medecinsk fotvårdare. Det är så skönt att få sina fötter gjorda hos henne och snacka lite om allt och inget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar