onsdag, januari 28, 2015

God natt eller en tidig god morgon

I bilen påväg hem från jobbet så kom jag helt plötsligt på att jag har ju faktiskt en blogg. Haha så kan det gå, jag har mina blogg tider ibland. Jag har tänkt på den ibland å sedan glömt bort den. Men tänkte göra en liten uppdatering iallafall.

Vi har ännu inte kommit in i vårat hus, men det börjar närma sig! I slutet av februari räknar vi med att vara inne igen, tänkte jag skulle lägga in lite bilder till helgen hur det ser ut just nu och hur det sett ut påvägen dit. Känns riktigt skönt att det börjar närma sig nu, men mycket att tänka på med allt som ska köpas tills dess. Har börjat på en lista med saker vi ska inhandla men den är inte färdig på långa vägar.

Vår älskade Sherikania har vi inte sett till sen hon försvann heller, hon är väldigt saknad här hemma. Men vem vet, en vacker dag kommer hon kanske hem igen. Det hoppas vi allihopa! <3

Katten som vi tog oss ann är med oss och har fått sig ett namn, Selma heter hon. Siri har accepterat henne men mer än så är det nog inte ännu tyvärr. Ibland kan hon ryta till mot Selma när det blir för mycket bus.

Ja, vad har hänt mer? Jag ska snart bli faster! I februari kommer det en liten brors unge i familjen. Kommer bli så roligt, längtar ihjäl mig efter den ungen. Men snart så! Nä nu är det dags att sova, imorgon kommer det upp lite bilder och tankar som snurrar i mitt lilla huvud. Så god natt så länge så hörs vi igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar