onsdag, januari 28, 2015

Blåbärs pannkakans dag!

Idag blev det pannkakor till frukost, egentligen är jag inte så förtjust i det men ibland har jag mina pannkaks abstinens. Helt sjukt egentligen. Sen nu när jag drog igång radion så är det tydligen blåbärs pannkakans dag, så kanske därför jag blev sugen på de då! Haha.

Fick ett roligt sms från ikea nyss med, att tvättrummet var påväg hem till mig nu. Så det kommer nog upp i veckan eller nästa, skönt för i morgon tror jag att alla vitvaror kommer med. Härligt när allt kommer på plats, då är det ju bara till att börja fylla alla lådor med saker som vi köpt. Så fort bänkskivan i köket är insatt så ska jag lägga i grytor och lådinsattser för bestik och knivar. Så slipper  vi ta allt på en gång, blir inte så jobbigt då när vi ska in i huset. Skönt att ha lite iordning tror jag.

Nu ska jag in i duschen och göra mig iordning, sen ska jag in till stan för att handla kattsand. Det behövs, för Selma gräver så mycket så det hamnar utanför lådan. Så ska köpa en låda med hus på sen, för detta går inte sen. Blir tokig! Får dammsuga varje dag vid lådorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar