måndag, juli 29, 2013

Stakars Sherikania <3

Då var denna helgen över med, uch det går ju så himla fort!!! Men men helgen har varit bra, dock tog det väääldigt lång tid hem. Då vi stannade i Emmaboda för att hämta ett barnbarn åt de vi åkte med. Men det gör mig inget. När vi väl kom hem så blev det mycket mys med mina kära barn, dvs mina underbara små katter. 

Men min lilla Sherikania kom haltande till oss, hoppas hon inte är allt för dålig. Har pysslat om henne extra mycket ikväll, så får vi avvakta oss och se om det blir bättre. Annars blir det en liten tur till veterinären... Uch.

Ikväll så har jag även pysslat om mig själv med en ansiktsmask och förbättrat naglarna lite. Skönt att äntligen vara hemma igen faktiskt, som de säger "Borta bra, Hemma bäst!"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar