lördag, juli 27, 2013

Mini semester...

Hallå! Idag är jag ute på en liten mini semester, på svärföräldrarnas camping som de är på varje år. Just nu så sitter jag här i en brassestol och väntar på att någon ska komma tillbaka till husvagnen. Alla är borta på något vis, nja de här med campinglivet är bog inte redigt för mig om jag ska vara ärlig. Då åker jag nog hellre utomlands eller är kvar hemma, men vad gör man inte för släkten!

Igår så skickade jag iväg en prenumeration på glossybox, så mon första box skulle bli juli boxen! Så den kommer väll hem nästa vecka skulle jag tro. Spännande! Ska bli riktigt roligt faktiskt, visst det kostade ju lite men det måste man ju kunna få unna sig tycker jag.

Nä om man skulle försöka att få lite sömn kanske. Då vi landade in på campingen kl 02-02.30 inatt, då vi var på diggiloo igår kväll. Det var kul... Och mycket folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar