måndag, juli 22, 2013

Nelly High heel!

Hallå! Nu så har jag äntligen kommit till skott att berätta lite om Nelly High heel som ägde rum på Strand i torsdags! Givetvis var jag där, dock så missade jag att ta kort på alla skor som jag gjorde förra året. Men yes jag var en av de 100 tjejerna som kom in och fick skicka iväg skor som kommer på posten runt september-augusti, detta året så var det lite mer låga skor och boots men givetvis fanns det höga med! Jag valde dock bara boots skor detta året då jag ville ha såna skor. Men de får ni helt enkelt se när dessa kommer hem. Men goodie bagen får ni se vad som fanns i!


AloeVera dryck
Nivea body milk
Tandkräm Brilliant Smile
Godis prover
Nagellack
Kidneykaren plagg
Glossybox
-Wen cleansing Conditioner
- Dr. Bronner's magic soaps
- Color Club (nagellack)
- Akademikliniken "the plastic sugery brand"
- Lumene (eyeshadow Primer)
- Femme Natural Boost (energi dryck)

Det bästa med goodie bagen var givetvis Glossyboxen! Funderar starkt på att klicka hem en liten beställning utav den för att testa på. Verkar ju jätte roligt att få hem en låda varje månad med lite skönhets tester. Så det tror jag att jag ska skicka efter när lönen kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar