fredag, maj 03, 2013

Oj då!

Oj var ju nästan en vecka sen jag la upp något här, fy Jenny, FYY!!! Haha.

Jaja men veckan har ju varit bra iallafall, med besök från svärföräldrarna. Vi fick en liten present av dom när de var här, dem hade köpt en frysbox till oss! Äntligen kan man köpa på sig lite fryst när det är extra priser och baka! Tror minsann jag ska baka lite i morgon faktiskt, bara för att lägga ner det i frysen haha.

I tisdags så åkte jag en vända till djuraffären, det bara blev så. Fick ett litet "köpa nya fiskar" ryck då min guppy hade dött. Så fick med mig en guppy (hane), sen en mal av något slag och en groda! Grodan är ju bara så himla häftig! Synd att jag inte kollade upp namnet helt bara, men håller på att ta reda på det just nu kan jag säga så uppdaterar vad det är för sorters fisk/groda. Grodan har jag bestämt att han heter Frank, ingen aning om det är en hona eller hane. Men det spelar ju inte så stor roll i de hela, nästa gång jag ska köpa fiskar så ska jag skaffa en eller två grodor till! Kolla bara hur coola de är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar