söndag, maj 05, 2013

Härliga icke lediga söndag <3

Vilket väder! Har varit sjukt varmt hos mig idag, helt underbart! Tror det var +15,5 och utan vind! Hoppas det blir det imorgon med. Idag så åkte jag och min kära sambo till ÖK varuhall och köpte blommor som jag har planterat i mina blomlådor här hemma. Men först så träffade vi ett par kompisar på fiket i Köpingsvik. Tog mig en vaniljbulle med cola light. Jag dricker bara light, främst för att den är bättre för mig än vanlig cola och sen för att den vanliga colan inte är god!

Fick ett samtal av min chef idag med, han undrade om inte jag kunde jobba idag. Då deras hund inte mår så bra, så givetvis ställer jag upp på det. Så vi käkade lite mat på "Pappa Blå" i Borgholm, med ett gäng. Gott men dyrt, en sallad med lite kyckling på kostar 130:-. Hallå! Man köper ju sallad på citygross för bara några kronor lixom! Men det är väl tur att man inte är ute och käkar varje dag!

Efter jobbet så for vi iväg till Mattis som fyller år idag, grattis till honom! Där blev vi bjudna på lite tårta och vi hade med oss film och tillbehör. Mysigt värre!

Nu så ska jag lägga mig, imorgon börjar mitt nya liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar