måndag, juni 09, 2014

Ullareds helg!

I helgen som va nu så var vi iväg på en lite tripp till Ullared, Ge-kås med ett par vänner. Vi hyrde en mini bus och låg över på vandra hem, jätte mysigt var det. Dock fick vi lite problem med hyrbilen på hemvägen men vi kom hem iallafall!

Hittade mig en snygg popcorn maskin med på Ge-kås! Snacka om att jag är super nöjd haha!


Ikväll blir det premiär på den, för hade inga pop corn igår kväll när vi kom hem. Så vi får se hur det blir, så fort min sambo kommer hem! Annars var det kläder, fryspåsar, smink och ja det vanliga. Så vi handlade inte så mycket inredning precis, det gör vi nästa gång istället!

Idag har jag varit på ICA för en liten test innan vi sätter igång redigt nästa vecka, gick hur bra som helst tycker jag! Var riktigt skönt att sitta i kassan, det är verkligen ett jobb som jag super trivs i. Så ska blir roligt att börja nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar