måndag, juni 23, 2014

Aj som...!!!!!!!

Ajajaj! Jag höll Siri och skulle mysa lite, då får hon sitt ryck och bara ska bort. Då tar hon ut sina klor och river mig i handflatan. Kan typ inte röra tummen utan att det svider och gör jätteont! Har tagit på lite aloevera gel så får hoppas att det går över snart. Katta skrälle är hon när hon gör så, vill ju mysa med henne nu när Sherikania är borta. Imorgon har hon varit borta i 2 veckor, det tycker jag inte om! :(

Vilket tråkigt väder vi har fått här på Öland nu, bara regn och kallt nu ju. Vi vill ju ha sol och värme ju!

Midsommar var rätt lugnt iallafall då jag jobbade, så inge större alkoholdryck intag för mig. Lyckades dock sluta kl 14 på midsommar så det var skönt! Så blev lite midsommar käk och annat roligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar