fredag, september 26, 2014

Fick besök igår!

Godmorgon! Min bror och hans tjej har haft små "vildkatter" eller skygga katter som det tydligen heter, hemma hos sig vid sitt hus. Små små kattungar, de ringde till mig för ett par veckor sedan att det var en som trillat ner i badtunnan och låg å skrek. Fort som attan körda jag dit och hämtade den. Men tyvärr så gick det inte att få mycke mer liv i den. Så vi fick ta bort den. Jag lämnade buren där och sa att de skulle försöka få tag på den andra, så den inte skulle gå samma väg som syskonet. Hörde inte nått på veckor om kissen, så sa till dom att vi försökte iallafall. Så igår när jag var hemma å bakade så ringde brorsans tjej. Hon hade fått tag på katten! Haha då blev jag lite ställd, "jaha... Va bra... Kommer strax då" haha. 

Nu har jag släppt ut henne i sovrummet, jag tror det är en tjej iallafall. Hon verkar såå himmla glad och mysig för att ha få kommit till oss. Tyvärr gäller det inte för Siri. Får se om hon lugnar ner sig snart, annars får vi försök hitta någon som vill ha en kisse. Visst är hon söt?! Hon äter och går på lådan jättefint!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar