söndag, september 29, 2013

Vilken vecka!

Hallå nu är jag på hemmaplan igen, eller rättare sagt igår kom jag hem. Har varit en vecka i Turkiet med min familj och min älskling, vi befann oss i Alanya på Taksim International Obaköj. Riktigt fint hotell det är och bra personal, dock så blandar de bara starkare och starkare drinkar mot slutet av veckan. Kanske för att de inte orkar med oss? Haha. Det har blivit mycket sol och värme, var runt 35 grader för det mesta. Riktigt skönt! Varför kan inte vi i Sverige ha en sådan skön värme året runt??

Under veckan så har vi hunnit med båt tripp, fyrhjulings safari, solat och tagit fina bilder hos en fotograf. När vi tog kort jag och älsklingen så fick jag en fråga om jag ville förlova mig med honom, snacka om jag blev både paff och jätteglad! Så vi ska nu i morgon åka och titta på ringar, ska bli så roligt! Jag längtar redan tills min ring är på mitt finger! Jag älskar min Jonathan så mycket <3

Jag och mitt hjärta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar