onsdag, juni 12, 2013

Mycket nu

Hallå igen, har varit rätt mycket hos mig nu. Har varit student och så har vi haft besök av min sambos föräldrar. Så har inte redigt haft tid och ork till att lägga in på bloggen, bilder från min lillebrors student kommer senare. Då jag glömde min kamera hos mamma och pappa, givetvis. Nu ska jag även börja jobba lite mer, kanon! Dock kommer jag inte vara ledig varje tisdag längre, lite tråkigt men det får gå ändå.

Midsommar har jag redan färdig med, det blir nämligen att jobba den helgen. Kanske blir lugnast så, sen så blir jag ju faktiskt ledig på marknaden i Algutsrum. Är ju samma marknad som är i borgholm, bara att det är en annan dag. Så det är jag glad över för jobbar ju den dagen det är i Borgholm. Marknadsgodis....mmmh....gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar